1 gebruiker bekijkt deze discussie: (0 leden, en 1 gast).
UPCOMING GAMES
Alle nieuwtjes over games die op Consoles & PC gaan verschijnen.
| 15 Mins of Fame » Bovenaan |
| 09-07-2009, 12:35 AM Bericht: #1 | |||
| |||
15 Mins of Fame j: j: j:Jaja, Mijn "15 mins of fame" heb ik vanmorgen beleeft. Als beste GSV-er bovenaan in de leaderboards van Battlefield 1943!!!!! Voor hoelang...?? Veel plezier vanavond, ik zit op het werk... tot morgenochtend nog wel. Greetzz ![]() | |||
| 09-07-2009, 03:22 AM Bericht: #2 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame oh ja....eindelijk. daar gaan we vanavond aan werken Bobbie HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 09-07-2009, 04:39 AM Bericht: #3 | |||
| |||
RE: 15 Mins of Fame (09-07-2009 03:22 AM)Symbi schreef: oh ja....eindelijk. daar gaan we vanavond aan werken Bobbie Was ik al bang voor ja... Ben morgenochtend rond 11.45 thuis denk ik, kan ik de schade eens bekijken. Had wel veel last van "lags", die verspringende poppetjes.... Inclusief mijzelf, maar ja. Was erg lastig raak schieten, maar toch 3, jawel 3 kills. Vond het er wel leuk uitzien trouwens, morgen dus verder kijken... Nogmaals veel plezier guys... (Had hem trouwens rond de middag, maar niet via de X-box zelf, maar Xboxlive.com, daar stond ie al wel, in de marketplace van de Xbox zelf niet dus.....) ![]() ![]() | |||
| 09-07-2009, 08:35 AM Bericht: #4 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame Deservers waren de hele avond down, ea heeft zich schijnbaar een klein beetje vergist in de hoeveelheid downloads.. Ze zijn nu extra servers aan het bouwen.... Oftewel.. je loopt nog voor Bob HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 09-07-2009, 04:56 PM Bericht: #5 | |||
| |||
RE: 15 Mins of Fame (09-07-2009 08:35 AM)Symbi schreef: Deservers waren de hele avond down, ea heeft zich schijnbaar een klein ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En hoelang gaat dat servers bouwen duren..??? 't Liep inderdaad vast tijdens mijn potje, knap k*t! Met een uurtje of 4 ben ik thuis, ben benieuwd.... Misschien moeten ze Marcel ff benaderen, die bouwt ze vast in een paar minuutjes, ![]() | |||
| 09-07-2009, 05:10 PM Bericht: #6 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame Het is iedere keer hetzelfde met EA games; de eerste twee weken l.a.g. en aansluitend de servers down omdat er teveel mensen online zijn. Maar....Is het wat?? I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 09-07-2009, 05:11 PM Bericht: #7 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame Gevonden voor t geval je helemaal niet in kan loggen op de EA servers. Volgens een aantal werkt het, t is het proberen waard. Werkt dus niet als je, zoals ik, al wel in het spel zat, maar geen game kon vinden: Yes, I know that most of you aren't experiencing this error, but rather the 'Failed to Connect' error. Though, some of you are undoubtedly experiencing the "LOGIN FAILED" error and are at wits ends, as I was. Step 1: Download the Facebreaker Demo from the Marketplace (XBL) Step 2: Create and upload a boxer. Step 3: Delete that horrid demo. That's it, your EA account will now reflect your updated info and you will no longer recive the login error. Schijnen trouwens in, voornamelijk Europa, al wat servers bijgezet te zijn (09-07-2009 05:10 PM)Teflondon schreef: Het is iedere keer hetzelfde met EA games; de eerste twee weken l.a.g. en aansluitend de servers down omdat er teveel mensen online zijn. Vond het wel grappig, ben natuurlijk niet echt op de hoogte van Battlefield online, niet veel gespeeld bedoel ik. Vliegtuigjes, errug leuk, vooral als je na 15 seconden al in zee stort... oefenen, oefenen. Lijkt me wel meer een game voor clans, ik liep me het apezuur in compleet onbekende maps, ![]() Ik zou zeggen, gewoon proberen Tef. Succes, en tot gamezzz | |||
| 10-07-2009, 02:49 AM Bericht: #8 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame woehahahahaha. nou Marcel.. bel ze even op. je hebt tot elf uur vanavond! dan wil ik online zijn HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 10-07-2009, 04:14 AM Bericht: #9 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame ja ben er ook straks het is wel een gaaf spel heb al meer kills dan bob whahaha ![]() | |||
| 10-07-2009, 05:16 AM Bericht: #10 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame Zou ze idd moeten bellen ja, probeerde nu te spelen maar nee hoor kwam er niet op, je zou de nek omdraaien daarbij EA. Mag die deadline ook een beetje verschoven worden naar.............wat later.:s | |||
| 10-07-2009, 12:54 PM Bericht: #11 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame bob je kan verlopig gaan oefenen ik zou een week vrij nemen als ik jouw was whaha ![]() | |||
| 10-07-2009, 05:11 PM Bericht: #12 | |||
| |||
RE: 15 Mins of Fame (10-07-2009 12:54 PM)schorpi schreef: bob je kan verlopig gaan oefenen ik zou een week vrij nemen als ik jouw was whaha Heb nog niet gekeken, moet zo weer werken, vanavond dan maar.... Heb ik ook nog eens de pech dat ik zaterdag een slaapdienst draai, en zondag na de F1 terug ben.... schiet lekker op zo, maar ja.... Heb nog vrije dagen staan, een weekje of 3, | |||
| 10-07-2009, 06:36 PM Bericht: #13 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame ik een week of 13 geloof ik ![]() | |||
| 10-07-2009, 08:37 PM Bericht: #14 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame | |||
| 10-07-2009, 10:32 PM Bericht: #15 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame | |||
| 11-07-2009, 03:27 AM Bericht: #16 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame Schorp.. het valt me wel een beetje op dat elke keer als een game uitkomt jij weer iets hebt en in een week 300 uur online bent. Ik begin een patroon te zien. Je bent in november waarschijnlijk ook van de trap gevallen. of je hebt last van eksterogen oid.... Ik ga je bas maar eens bellen. HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 11-07-2009, 05:45 PM Bericht: #17 | |||
| |||
RE: 15 Mins of Fame (11-07-2009 03:27 AM)Symbi schreef: Schorp.. het valt me wel een beetje op dat elke keer als een game uitkomt jij ![]() ![]() ![]() ![]() | |||
| 11-07-2009, 08:04 PM Bericht: #18 | |||
| |||
| RE: 15 Mins of Fame haha zo je kan het ook oplossen ![]() | |||
| Forum Permissies |
| Je mag geen discussies plaatsen. Je mag geen reacties plaatsen. Je mag geen bijlages uploaden. |
| HTML is uit. MyCode is aan. Smilies zijn aan. [img] is aan. |

Call of Duty Black Ops
GSV website
GSV regels
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help
Contact Us

j:

![[Afbeelding: Symbi.png]](http://card.mygamercard.net/cylinder/Symbi.png)

![[Afbeelding: schorpi.png]](http://card.mygamercard.net/NL/community/xba/schorpi.png)