1 gebruiker bekijkt deze discussie: (0 leden, en 1 gast).
GAME CONSOLES & PC
Alle nieuwtjes over Consoles, PC en alles er omheen.(Microsoft & Sony)
| Wie heeft de grootste...ik bedoel meeste ;-) |
| 01-02-2010, 03:03 AM Bericht: #1 | |||
| |||
| Wie heeft de grootste...ik bedoel meeste ;-) I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 01-02-2010, 04:54 AM Bericht: #2 | |||
| |||
| RE: Wie heeft de grootste...ik bedoel meeste ;-) Ik had er veel.. wel grappig, er staan veel oude bekende bij.. 32x van Sega... en de Sega CD... hahaha, zelfs Philips (hoe heette dat ding ook alweer) Cdi??? HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 01-02-2010, 07:00 AM Bericht: #3 | |||
| |||
| RE: Wie heeft de grootste...ik bedoel meeste ;-) Je kunt op de plaatjes klikken en wat gegevens lezen. Old school m*th*f*ck*!! I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 01-02-2010, 08:32 AM Bericht: #4 | |||
| |||
| RE: Wie heeft de grootste...ik bedoel meeste ;-) de vectrex heb ik ook nog gehad met eigen groen schermpje verslavend ![]() | |||
| 01-02-2010, 07:34 PM Bericht: #5 | |||
| |||
| RE: Wie heeft de grootste...ik bedoel meeste ;-) Behalve de PS1 en wat daarna kwam is de rest ver voor mijn tijd..... Maarre, serieus, had de Atari2600, beide versies, MSX, MSX2. Kleine handhelds van Nintendo (zoals Donkey Kong), PS1, PS2, X-box natuurlijk, X-box 360, en toch misschien in een opwelling eens de PS3... Leuke collectie, inderdaad jeugdsentiment... De titel van je discussie zal wel enkele teleurgestelde GSV-ers opleveren, , maar dat was vast je bedoeling..!Wel gaaf! | |||
| Forum Permissies |
| Je mag geen discussies plaatsen. Je mag geen reacties plaatsen. Je mag geen bijlages uploaden. |
| HTML is uit. MyCode is aan. Smilies zijn aan. [img] is aan. |

Call of Duty Black Ops
GSV website
GSV regels
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help
Contact Us

![[Afbeelding: Symbi.png]](http://card.mygamercard.net/cylinder/Symbi.png)

![[Afbeelding: schorpi.png]](http://card.mygamercard.net/NL/community/xba/schorpi.png)

, maar dat was vast je bedoeling..!