1 gebruiker bekijkt deze discussie: (0 leden, en 1 gast).
OPEN FORUM
Voor alles en iedereen.
| Sneak preview mappack MW2 » Nou kan het toch echt niet lang meer duren!!! |
| 03-04-2010, 07:40 PM Bericht: #21 | |||
| |||
| RE: Sneak preview mappack MW2 Tef Tef, ben ik net een paar stringetjes aan het passen, en mn benen aan het scheren, terwijl ik het forum open. Beetje onhandig, maar zal wel ff reageren. Was jij degene die mn brieven aan G. Michael onderschepte dan? En voor de rest, ja, jij kent me het best, dat weet ik ook wel. Mis je aanwezigheid ook erg, maar ben ervan overtuigd dat ik je bij de eerstvolgende barbieruilbeurs weer in mn armen kan sluiten... (Die is in Utrecht, volgende week zaterdag..) Barbie rocks.! | |||
| 04-04-2010, 08:56 AM Bericht: #22 | |||
| |||
| RE: Sneak preview mappack MW2 Beste Bob. Op de een of andere manier ben ik niet verbaast hierover. Dat kán komen doordat ik erg moe ben van een dag hard werken en een verjaardag daaropvolgend. Óf..... Tef heeft me gewaarschuwd toen we je de claninvite stuurde en wij zijn advies (dom dom dom) in de wind sloegen omdat Marcel voor je instond. Het gegeven feit dat je in een jeugdherberg werkte had mijn ogen moeten openen, maar ik probeer altijd het goede te zien in de mensen. Welke optie zou het geweest zijn Jaja lieve kijkbuiskinderen... ook ome Symbi maakt fouten. HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 04-04-2010, 07:17 PM Bericht: #23 | |||
| |||
| RE: Sneak preview mappack MW2 Sym,.. dat valt me tegen van je, natuurlijk optie 1... Maarre, hoe kan je zijn..... Sneak preview.... Dit is een after view, na de claninvite..Maar in t echt val ik best mee, toch? Ik heb je vannacht niet horen klagen.. en afgelopen weekend ook niet... En die nachten daarvoor... Nou ja, da's ons geheimpje, dat gaat anderen niet aan.. Spreek je snel weer.... | |||
| 04-04-2010, 09:47 PM Bericht: #24 | |||
| |||
RE: Sneak preview mappack MW2 (04-04-2010 07:17 PM)Bobcik71 schreef: Ik heb je vannacht niet horen klagen.. en afgelopen weekend ook niet... En die nachten daarvoor... Nou, het hoeft geen geheim te zijn hoor, ik wil het met iedereen delen... Ermelo en Amersfoort liggen ver uit elkaar. Helaas ben ik vanmiddag om 16:00 uur weer op de horsterweg.... Verjaardag HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 05-04-2010, 08:32 AM Bericht: #25 | |||
| |||
| RE: Sneak preview mappack MW2 Nu snap ik waarom je niet met me op de foto wilde laatst hier thuis, dan heb ik bewijs..,... En jammer, ik was vanmiddag in A'dam, maar heb wel gezwaaid op de snelweg.... Laters/../.. Zie dat je nu online bent, maar heb je berichtje gestuurd, ik kom later na een telefoontje.... t Lijkt wel GSV avond, heb er lange tijd niet zoveel online gezien, maar ja.... Kost moeite om niet online te blijven, maar er belt zo nog een schone dame, dus..... Sorry guys.. | |||
| Forum Permissies |
| Je mag geen discussies plaatsen. Je mag geen reacties plaatsen. Je mag geen bijlages uploaden. |
| HTML is uit. MyCode is aan. Smilies zijn aan. [img] is aan. |

Call of Duty Black Ops
GSV website
GSV regels
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help
Contact Us

![[Afbeelding: Symbi.png]](http://card.mygamercard.net/cylinder/Symbi.png)

kan je zijn..... Sneak preview.... Dit is een after view, na de claninvite..