1 gebruiker bekijkt deze discussie: (0 leden, en 1 gast).
OPEN FORUM
Voor alles en iedereen.
| Ssssssssssst......... |
| 19-03-2010, 11:15 PM Bericht: #1 | |||
| |||
| Ssssssssssst......... Heeft hier iemand een forum stilte opgelegd? Ik durf het bijna niet te vragen maar........hoe gaat ie jongens? | |||
| 19-03-2010, 11:38 PM Bericht: #2 | |||
| |||
RE: Ssssssssssst......... (19-03-2010 11:15 PM)UltraDMA schreef: Heeft hier iemand een forum stilte opgelegd? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jij vraagt het, ik dacht het.. Wilde al bijna zelf 4x op Jan z'n "er was eens" verhaal gaan reageren, om te kijken of er nog wordt gereageerd/aangevuld. | |||
| 20-03-2010, 03:29 AM Bericht: #3 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Een ieder is druk met zn ding lijkt het.. Ben bv zelf niet veel online in de avond, helaas.. En t forum is gewoon GSV... G(een) S(chrijf) V(outjes) ![]() ![]() ![]() ![]() Geen bericht is goed bericht..... | |||
| 20-03-2010, 06:14 AM Bericht: #4 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Waz fanmiddag nog onlijn....en gizterafond met Tevlonden.. waar waaren july HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 21-03-2010, 09:01 AM Bericht: #5 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... was er ook ![]() | |||
| 22-03-2010, 03:58 AM Bericht: #6 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Ik had het meer over het forum en niet over live, maar waarschijnlijk zal het wel weer drukker worden met de nieuwe mappack, ik kijk er weer naar uit, GEZELLIG "KNALLEN" MET Z'N "ALLEN", tering wat kan ik rijmen zeg!!!! | |||
| 22-03-2010, 10:06 AM Bericht: #7 | |||
| |||
RE: Ssssssssssst......... (22-03-2010 03:58 AM)UltraDMA schreef: Ik had het meer over het forum en niet over live, maar waarschijnlijk zal het wel weer drukker worden met de nieuwe mappack, ik kijk er weer naar uit, GEZELLIG "KNALLEN" MET Z'N "ALLEN", tering wat kan ik rijmen zeg!!!! Och och, ja... je kan rijmen.. is ook moeilijk he... (kn)allen.... Op het forum is 't stil, 't Lijk of een ieder dat wil, Maar op live gaat het beter, De strijd wordt steeds heter, Soms zijn er wel vier, En denk ik wat doe 'k hier, Want net tegen Symbij, Zat 'k in de tegenpartij En hij dacht: 'k wil meer, Want hij killde mij drie keer. Kijk mister rijmwonder.. dit zijn pas rijmpjes.. ![]() Maar even ontopic, ben benieuwd wie de mappacks gaan kopen.. Ik wel, en hopelijk een nieuwe impuls.. En dan maar wachten op de echte goede game van 2010, de nieuwe COD! | |||
| 22-03-2010, 08:24 PM Bericht: #8 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Of Lingo HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 23-03-2010, 12:21 AM Bericht: #9 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... | |||
| 23-03-2010, 10:17 PM Bericht: #10 | |||
| |||
RE: Ssssssssssst......... (23-03-2010 12:21 AM)Bobcik71 schreef:(22-03-2010 08:24 PM)Symbi schreef: Of Lingo Bob, soms wil ik je raken Op je kin je neus of vol op je kaken.. Dát is rijmen ![]() kus Het orakel heeft gesproken... | |||
| 23-03-2010, 11:35 PM Bericht: #11 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Ja, ja, jij bent maf, 'k ben je veel te snel af.... Maar even serieus: Zit je eens bij "hen", en ja hoor dat ken, dan zonder mededogen 1tje tussen de ogen! (geen commentaar verder... en een dikke kus terug! ) | |||
| 24-03-2010, 06:09 AM Bericht: #12 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Het is waanzin op het forum, Ze willen allemaal beuken Als je een echte vent bent, ga je roodkapje neuken..... Klaar HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 24-03-2010, 06:20 AM Bericht: #13 | |||
| |||
| 24-03-2010, 10:31 AM Bericht: #14 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Nee hoor bob, dat zal niet gebeuren. Uit je strotje zullen alleen maar doodskreten scheuren HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 24-03-2010, 06:42 PM Bericht: #15 | |||
| |||
| 24-03-2010, 08:15 PM Bericht: #16 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Hahahahaha, jammer dat ik die foto's niet meer in mijn bezit heb.... HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 25-03-2010, 04:04 AM Bericht: #17 | |||
| |||
| 26-03-2010, 05:28 AM Bericht: #18 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Don't even let the rimeZZkid start!!! I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 26-03-2010, 06:09 AM Bericht: #19 | |||
| |||
| 26-03-2010, 07:44 AM Bericht: #20 | |||
| |||
| RE: Ssssssssssst......... Gefixt?......... Is afgeleid van het werkwoord 'fixen', maar het enig wat jij hebt laten fixen is dat je vriendin ervandoor is met je gehele bankrekening, waardoor jij nu zit te nixen. En dan heb ik het nog niet eens over de oorsprong van 'fix', namelijk 'gefikst'. Alhoewel....dat heeft je ex met je gedaan, zowel figuurlijk, als letterlijk met een voorbinddildo in de vorm van een goudgele banaan. Zo, nu wel weer genoeg op de man gespeeld, Maarja was het niet een oerZeeuws gezegde dat 'de tijd alle wonden heelt'? Dus kop op ouw Bob En laat de ganse wereld denken wat ze wil Want jij gaat via Chatroulette nog heel vaak van bil... I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| Forum Permissies |
| Je mag geen discussies plaatsen. Je mag geen reacties plaatsen. Je mag geen bijlages uploaden. |
| HTML is uit. MyCode is aan. Smilies zijn aan. [img] is aan. |

Call of Duty Black Ops
GSV website
GSV regels
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help
Contact Us

![[Afbeelding: Symbi.png]](http://card.mygamercard.net/cylinder/Symbi.png)
![[Afbeelding: schorpi.png]](http://card.mygamercard.net/NL/community/xba/schorpi.png)

)