1 gebruiker bekijkt deze discussie: (0 leden, en 1 gast).
OPEN FORUM
Voor alles en iedereen.
| Bob » Er zijn meer mensen die je hobby delen |
| 15-05-2010, 09:15 AM Bericht: #1 | |||
| |||
| Bob HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 15-05-2010, 05:42 PM Bericht: #2 | |||
| |||
RE: Bob (15-05-2010 09:15 AM)Symbi schreef: Interessante docu over de hobby van ermelo-ers Je had t filmpje langer moeten kijken dan die eerste paar seconden met die mooie dansende vrouwen.... Inderdaad mijn hobby! Het volgende stuk is opgenomen in Raalte volgens mij....... | |||
| 16-05-2010, 05:22 AM Bericht: #3 | |||
| |||
| RE: Bob Nuhh Bobby, vroeggah had je al de verkeerde prioriteiten (uiteraard zit jij op het plaatje voor de kijkers rechts)... I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 16-05-2010, 05:35 PM Bericht: #4 | |||
| |||
RE: Bob (16-05-2010 05:22 AM)Teflondon schreef: Nuhh Bobby, vroeggah had je al de verkeerde prioriteiten (uiteraard zit jij op het plaatje voor de kijkers rechts)... Och och, wat zijn ze het weer eens met elkaar.... ![]() Wel grappig dat je die foto weer gevonden hebt, was bij Sym thuis toch..? Moest ik ff op zijn account wat levels omhoog spelen.. Jij was er ook, zo te zien had je toen nog lang haar..!! Ik denk een van de weinig foto's waar we met z'n 3-en opstaan! | |||
| 17-05-2010, 07:25 AM Bericht: #5 | |||
| |||
| RE: Bob Klopt helemaal....bijna. Trouwens je hoeft je niet groter voor te doen dan je al bent bobby. We houden zo ook wel van je, alhoewel dit rood je wel errug goed stond. I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 17-05-2010, 10:21 AM Bericht: #6 | |||
| |||
| RE: Bob Whahahahaha, Bobbyyyy, dus dat was waarom de hond van hans zo gek op je was... HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 18-05-2010, 02:49 AM Bericht: #7 | |||
| |||
| RE: Bob Jongens jongens... te flauw voor woorden.... en met zn 2en tegen 1, durven jullie wel..?? ![]() Moet maar weer eens online komen, dan vechten we het uit.>!![]() ![]() Maarre, 21 mei, red gebeuren.. wordt dit nog gekocht door een aantal? | |||
| 18-05-2010, 04:02 AM Bericht: #8 | |||
| |||
RE: Bob (18-05-2010 02:49 AM)Bobcik71 schreef: Jongens jongens... te flauw voor woorden.... en met zn 2en tegen 1, durven jullie wel..?? Pre-order. Ben nu (echt) ff druk met mijn werk, maar vrijdag is weer een mooi moment om mijn Xbox af te stoffen. I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 18-05-2010, 04:18 AM Bericht: #9 | |||
| |||
| RE: Bob ik zeker HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| Forum Permissies |
| Je mag geen discussies plaatsen. Je mag geen reacties plaatsen. Je mag geen bijlages uploaden. |
| HTML is uit. MyCode is aan. Smilies zijn aan. [img] is aan. |

Call of Duty Black Ops
GSV website
GSV regels
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help
Contact Us

![[Afbeelding: Symbi.png]](http://card.mygamercard.net/cylinder/Symbi.png)