1 gebruiker bekijkt deze discussie: (0 leden, en 1 gast).
=GSV= STEUNPUNT
Afdeling psychiatrie. Biecht stoel & Ideeën bus.
| Die amerikanen hebben de ziekte gebracht |
| 14-06-2010, 01:04 AM Bericht: #1 | |||
| |||
| Die amerikanen hebben de ziekte gebracht Zie je wel, aids is commercieel gegaan in de jaren 80 door de US http://video.google.com/videoplay?docid=...166993925# HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 14-06-2010, 03:28 AM Bericht: #2 | |||
| |||
| RE: Die amerikanen hebben de ziekte gebracht Enjoy ayds......lol. En gezien de medische stand heutzutage is het niet eens zo scifi meer om expres "Ayds" te nemen en toch 79 te worden (alhoewel ik niet eens zo oud wil worden). I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 15-06-2010, 12:19 AM Bericht: #3 | |||
| |||
RE: Die amerikanen hebben de ziekte gebracht (14-06-2010 03:28 AM)Teflondon schreef: Enjoy ayds......lol. ![]() ![]() ![]() ![]() Tef.. je moet wel, 79 worden bedoel ik.. en t liefst ouder... Wie kan ons anders leiden op de X-box5760??????? Ik bedoel, ik ben dan pas 30.. dus te jong..... | |||
| 15-06-2010, 05:39 AM Bericht: #4 | |||
| |||
| RE: Die amerikanen hebben de ziekte gebracht 30?! Ik dacht dat je pas 24 was?? I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 15-06-2010, 05:58 AM Bericht: #5 | |||
| |||
| RE: Die amerikanen hebben de ziekte gebracht Bob, jij hebt toch nog meegevochten in de 80 jarige oorlog??? "van begin tot eind" HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 15-06-2010, 06:58 PM Bericht: #6 | |||
| |||
RE: Die amerikanen hebben de ziekte gebracht (15-06-2010 05:58 AM)Symbi schreef: Bob, jij hebt toch nog meegevochten in de 80 jarige oorlog??? Sterker nog, ben ooit eens met wat olifanten een tochtje gaan maken, maar dat is nooit goed in de geschiedenisboeken gekomen, dankzij m'n vader, Hannibalcik71..... En als kind knutselde ik al graag, had ooit op school bij handenarbeid een heeeeel groot houten paard in elkaar getimmerd. Was trouwens een leuke basisschool, vlakbij Troje, m'n vader was destijds diplomaat, dus we reisden veel. | |||
| 16-06-2010, 02:15 AM Bericht: #7 | |||
| |||
| RE: Die amerikanen hebben de ziekte gebracht Ooooh Ok, was het ook niet jij die Clyde was, van dat lekkere wijf Bonny? I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 16-06-2010, 03:38 AM Bericht: #8 | |||
| |||
| RE: Die amerikanen hebben de ziekte gebracht | |||
| 16-06-2010, 08:01 AM Bericht: #9 | |||
| |||
| RE: Die amerikanen hebben de ziekte gebracht Bobby and clyde HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| Forum Permissies |
| Je mag geen discussies plaatsen. Je mag geen reacties plaatsen. Je mag geen bijlages uploaden. |
| HTML is uit. MyCode is aan. Smilies zijn aan. [img] is aan. |

Call of Duty Black Ops
GSV website
GSV regels
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help
Contact Us

![[Afbeelding: Symbi.png]](http://card.mygamercard.net/cylinder/Symbi.png)