1 gebruiker bekijkt deze discussie: (0 leden, en 1 gast).
WELKOM IN ONZE WERELD
Wie of wat is =GSV=
| =GSV= regels |
| 15-03-2009, 05:57 AM Bericht: #1 | |||
| |||
| =GSV= regels Om het reilen en zijlen in de clan soepel te laten verlopen hebben wij regels nodig! Deze regels zijn er niet om de mensen aan banden te leggen, maar om de sfeer onderling goed te houden en om ervoor te zorgen dat GSV een écht gezellige clan is en blijft! Wij hopen dat we deze regels nooit hoeven te gebruiken, maar voor het geval dát zijn dit de heilige GSV geschriften! 1. Houd elkaar in waarde, respecteer een ander zijn/haar mening, als je het hier niet mee eens bent kan en mag je dit verwoorden, maar respecteer de ander zoals je zelf gerespecteerd wilt worden. 2. Iedereen die in GSV zit mag meedenken en meebeslissen over het wel en wee van de clan! Er wordt van je verwacht dat je je mening geeft over diverse zaken, hou daarom ook regelmatig het forum in de gaten. Als je dit niet doet, en je je mening ergens niet over geeft kan je later natuurlijk niet klagen dat de beslissing is gemaakt. Dus stem overal in mee, opdat je "Recht Van Spreken" houd! 3. Iedereen die met de GSV tag voor zijn/haar naam mag spelen dient ook alleen deze tag te hebben, zit je in een andere clan met een andere account dan zal je een keuze moeten maken, wij willen alleen mensen in de clan die geheel voor GSV gaan. Dit zorgt namelijk voor een sterkere band met elkander. 4. Bij GSV hebben we allemaal een stem in te brengen over het wel en wee van de clan, we zijn tenslotte een familie Alle vragen, opmerkingen en ideen kunnen we dan ook bij iedereen doen. Mocht je niet weten wie je het moet vragen, stel hem dan aan Symbi, hij zal dan met de juiste personen gaan overleggen. 5. Ons belangrijkste media apparaat is ons forum, ook hier dient men zich aan bepaalde regels te houden! Regel 1 is de meest belangrijke! normen en waarden zijn de sleutelwoorden van dit forum! Als er in een bepaalde topic de gemoederen wat verhit worden, dan kan het zijn dat een lid van de admins de topic verwijderd, verplaatst of de posts wist. Hiervoor zal een gegronde reden zijn, betreffende admin zal dan contact opnemen met de betreffende persoon om deze uit te leggen waarom hij/zij de topic/post verwijderd heeft. Mocht het zo zijn dat diegene twijfelt over de post kan hij hem ook "tijdelijk" buiten werking stellen om de andere leden van de clan hun mening te vragen. Neem svp ook geen aanstoot dat je topic verwijderd is, dit hoeft niets met jou topic te maken hebben, maar met de reply's die erin staan. Als je het hier niet mee eens bent, neem het dan op met één van de admins, en gooi het niet naar buiten in een nieuwe topic, deze zal per direct gewist worden. Ook verwachten wij van iedereen die het opmerkt dat een topic de verkeerde kant opgaat, dat hij of zij de "report this post to a moderator" knop gebruikt om een admin te waarschuwen. Mocht je opmerkingen of vragen hebben over de volgende zaken, dan kan je je bij de betreffende persoon melden: Symbi Voor vragen over Sitebeheer: UltraDMA Forumbeheer: Symbi & UltraDMA ************* Minder belangrijk, maar toch het vermelden waard ************ Anale penetratie: Hell Himself Onderdrukking van bevolkingsgroepen: Teflondon Hoe maak ik een broodje Kebab: Psykick Belastingfraude: Yadin Hoe herken ik een SOA: Knertje Heb ik een pokerverslaving: Drobje Import van oost europese vrouwen: Bobcik Loverboy, Hoe begin ik mijn eigen goedlopende bedrijf: Pandamic Leen een paintballmarker: Roy_tje De Mistieke kant van klagen (complaining Zen style): JSH Ik wil geld, maar ik wil er niet voor werken: Schorpi Hoe neuk ik het beste schapen: Soultje Sex, hoe vaak. en hoe onderhoud ik mijzelf: Stievn Poal Ben ik pervers als ik een groen mannetje met een gloeiende staaf op mijn zolder houd: Uglychicken HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| |
| Forum Permissies |
| Je mag geen discussies plaatsen. Je mag geen reacties plaatsen. Je mag geen bijlages uploaden. |
| HTML is uit. MyCode is aan. Smilies zijn aan. [img] is aan. |

Call of Duty Black Ops
GSV website
GSV regels
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help
Contact Us

![[Afbeelding: Symbi.png]](http://card.mygamercard.net/cylinder/Symbi.png)