1 gebruiker bekijkt deze discussie: (0 leden, en 1 gast).
PAINTBALL ALGEMEEN
Alles over paintball, nieuwtjes etc.
| tefje |
| 02-05-2009, 06:52 PM Bericht: #1 | |||
| |||
| tefje deze bedoelde ik tef dit is de bt tm7 ![]() en dit is de delta elite ![]() | |||
| 02-05-2009, 08:17 PM Bericht: #2 | |||
| |||
| RE: tefje Schorp, ziet er op zich heel netjes uit en heb ff gekeken op hun site. Ziet er allemaal best peppy uit (van die fake-marines-wannabees met allemaal mooie pakje etc ![]() Maar mijn vraag: is die BT7 "beter" dan de X7?? Want qua uiterlijk vind ik de X7 mooier & robuuster. En daarnaast lees ik gemengd positief/negatieve berichten over de flatline? Sommigen roepen weer dat de hammerhead beter zou zijn? En wat vind the Sym-meister hiervan? PS: Hell, jouw mening vraag ik niet, want jij gaat toch wel hetzelfde kopen I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 03-05-2009, 04:56 AM Bericht: #3 | |||
| |||
| RE: tefje Haha, Hell houd het bij zijn a-5 (T'is echt waar) De B(en)T(ippmann) is altijd een goedkope rip-off geweest van de orginele Tippman. Ik zal niet zeggen dat het slechte markers zijn, maar ik ga er niet voor, intern is voor zover ik weet de tippman heer en meester onder de mechanische markers. Maar ik zal er eens induiken HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 03-05-2009, 06:38 AM Bericht: #4 | |||
| |||
| RE: tefje Lama(ar), je hebt me al overtuigd. we gaan voor de meister. I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 03-05-2009, 09:01 AM Bericht: #5 | |||
| |||
| RE: tefje was alleen om te laten zien wat ik bedoelde wist niet meer hoe hij heete ![]() | |||
| 03-05-2009, 11:32 AM Bericht: #6 | |||
| |||
| RE: tefje ziet er goed uit hoor HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 03-05-2009, 09:01 PM Bericht: #7 | |||
| |||
| RE: tefje ja maar ja misschien als ik een hoop geld heb koop ik er zo 1 of een x7 terug voorlopig blijf ik bij me eos werk prima x7 foto's met tippmann loop en hier staan nog meer foto.s bij hardmaniac staat shark tooth loop ![]() | |||
| 04-05-2009, 01:53 AM Bericht: #8 | |||
| |||
| Wat kost nou z'on paintball gun, outfit en andere nodige toebehoren? Een beetje het goeie spul dan natuurlijk. | |||
| 04-05-2009, 03:04 AM Bericht: #9 | |||
| |||
| RE: tefje Marcel, ik ben bang dat er nu een heeeeeeel lange discussie kan ontstaan over wat wel/niet goed is.... Ik denk dat het goed is om eerst een keer mee te gaan en alle verschillende wapens die er in de clan al aanwezig zijn te zien, van Tippmann A98, A5 tot alpha Black, Ion, Angel etc (afbeeldingen voldoende op google). Pas dan zou ik -als ik jou was- een keuze maken om een "wood"-marker (op een echt lijkende en simpeler aangedreven wapen) of een "sup-air"-marker (meer op een spacey-wapen lijkende en electronisch gebaseerde wapen) te kopen. Op Amazon.com heb je voor 190 euro al een heel setje (alphablack:wapen, fles, riem, masker etc), en dat gaat door tot bij wijze van 4000 euro. keuze genoeg dus, maar zoals gezegd ga eerst een keer mee, kijk of je het leuk vind om uberhaupt te paintballen (mocht je in een grot gewoond hebben0 en OF je het met ons wel leuk vind (je kent de habbies nog niet ) en ga dan pas over -met alle goedbedoelende adviezen van ons- tot de eventuele aankoop.Komt goei. I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 04-05-2009, 03:40 AM Bericht: #10 | |||
| |||
| RE: tefje Wtf tef.. stuur hem door naar gsv marktplaats, wat denk je wel niet HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 04-05-2009, 05:01 AM Bericht: #11 | |||
| |||
| RE: tefje en het is ook zo of je er 1 wil die op een echt wapen lijkt of niet is ook een verschil voor de rest ben ik met tef eens ga een keer mee en kijk en probeer dan wat ![]() | |||
| 04-05-2009, 05:05 AM Bericht: #12 | |||
| |||
| RE: tefje De discussie is begonnen, whahaha, mooi man. Ben alleen nieuwsschierig over paintballen lijkt me gewoon supergaaf. Ik had er al de balen van dat ik op 26 april niet mee kon. Als jullie eind mei weer gaan paintballen probeer ik mee te gaan, kan niks beloven gezien de situatie maar de mei maand heeft ook vakantiegeld zeg maar dus leg ik wat opzij als het lukt. | |||
| 04-05-2009, 08:32 AM Bericht: #13 | |||
| |||
| RE: tefje Die BT-TM7 is een elecro.. Ik ben zeker onder de indruk.... maar we willen juist een mechanische marker. Voor een kleine review: HAL, I won't argue with you anymore. Open the doors. ![]() "A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic" | |||
| 04-05-2009, 06:37 PM Bericht: #14 | |||
| |||
| RE: tefje hij werkt niet sym tijdelijk ![]() | |||
| 04-05-2009, 08:05 PM Bericht: #15 | |||
| |||
| RE: tefje En ik lees mee... Mars, inderdaad beter eerst een keertje meegaan, geldt tenminste wel voor mij... Enne, nog een tip van een (nog nooit gepaintballende) GSV-er: met jou kill ratio in WAW zou ik een groot kanon ofzo proberen te vinden (of een hele grote bazooka), met een litertje of 150 paint, | |||
| 04-05-2009, 08:46 PM Bericht: #16 | |||
| |||
| RE: tefje Wie is "Bob"? Was dat niet die kerel die vroeger in het nabije bezit van een Xbox was? I'm afraid...I can't let you do that, Dave... | |||
| 04-05-2009, 09:40 PM Bericht: #17 | |||
| |||
| RE: tefje ik geloof het wel en ook een ratio van 17 dead om 1 kill ![]() | |||
| 05-05-2009, 09:03 AM Bericht: #18 | |||
| |||
RE: tefje (04-05-2009 08:46 PM)Teflondon schreef: Wie is "Bob"? Was dat niet die kerel die vroeger in het nabije bezit van een Xbox was? Owwww.... dat doet pijn....... in ieder geval nog wel dichtbij een lekkere poolse doos..... ![]() (04-05-2009 09:40 PM)schorpi schreef: ik geloof het wel en ook een ratio van 17 dead om 1 kill ![]() ![]() ik wist toen ik het schreef, hier volgt gsv-commentaar op, ![]() wacht maar, komend weekend.... barst ik weer los..... nu al vergeten he, bedankt guys! ![]() nog 5 nachtjes... | |||
| 05-05-2009, 10:10 PM Bericht: #19 | |||
| |||
RE: tefje ![]() en deze had ik het over tef ![]() | |||
| 06-05-2009, 01:17 AM Bericht: #20 | |||
| |||
RE: tefje (04-05-2009 08:05 PM)Bobcik71 schreef: En ik lees mee... Mars, inderdaad beter eerst een keertje meegaan, geldt tenminste wel voor mij... Ah nee, ik ga nog niks aanschaffen idd eerst ff proberen natuurlijk was gewoon nieuwschierig wat z'on hobby nou kost maar das wat een gek er voor wil uitgeven. Maar je durft wel makkelijk te lullen over mijn killratio he nadat ik weken niet meer online geweest ben door een overleden xdoos. Heb goed nieuws heb h'm sinds gisteren weer terug en nog een splinternieuwe ook, dus euh........donderdag weer van de partij. ![]() WHOEHA!!!!! | |||
| Forum Permissies |
| Je mag geen discussies plaatsen. Je mag geen reacties plaatsen. Je mag geen bijlages uploaden. |
| HTML is uit. MyCode is aan. Smilies zijn aan. [img] is aan. |

Call of Duty Black Ops
GSV website
GSV regels
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help
Contact Us

![[Afbeelding: product_tm7.png]](http://www.aktivaatputa.com/catalog/images/product_tm7.png)
![[Afbeelding: schorpi.png]](http://card.mygamercard.net/NL/community/xba/schorpi.png)

![[Afbeelding: Symbi.png]](http://card.mygamercard.net/cylinder/Symbi.png)

) en ga dan pas over -met alle goedbedoelende adviezen van ons- tot de eventuele aankoop.